Zboží nedorazilo nebo neodpovídá popisu?

Dejte prodejci šanci, aby svou chybu napravil.

Zkuste ho kontaktovat ještě jednou a dejte mu alespoň 7 dnů, aby se vyjádřil.

Pokud nejste s reakcí prodejce spokojení, obraťte se na Centrum sporů.

VSTOUPIT DO CENTRA SPORŮ

V Centru sporů máte možnost kontaktovat prodejce a řešit celou situaci pod dohledem zaměstnanců Aukra. Všechny informace týkající se sporu jsou díky tomu jednoduše dostupné na jednom místě a problém vám tak pomůžeme řešit rychleji.

Se založením sporu neotálejte.

Pokud k řešení vašeho problému nepřispěje ani Centrum sporů, můžete zažádat o vyplacení náhrady škody.

Pavel K., Liberec
V rámci POKu jsme vyplatili:
13 600 Kč včetně poštovného
„Na Aukru jsem už šest let a nakupuji bez problémů. S podvodem jsem se setkal poprvé. Jednalo se o nákup zlaté mince. Aukro podvodníka zablokovalo, podal jsem na něj trestní oznámení. Peníze z POKu jsem dostal brzy zpět. Teď jsem dostal zprávu od policie, že pachatel byl dopaden.“
Jitka L., Olomouc
V rámci POKu jsme vyplatili:
6 850 Kč včetně poštovného
„Na Aukru jsem zakoupila svatební šaty, které jsem však ani po urgencích administrátorů neobdržela. Využila jsem nabídnutého POKu a peníze jsem získala za 9 dní. Šaty jsem stihla koupit u jiného prodejce a svatba nebyla v ohrožení :)“
Hana J., Pardubice
V rámci POKu jsme vyplatili:
850 Kč včetně poštovného
„Zakoupila jsem plenky pro dcerku. Prodejkyně se neustále vymlouvala, slibovala, že zboží pošle, ale nedočkala jsem se ho. Napsala jsem Aukru a ti mi nabídli rychlou pomoc. Protože škoda byla malá, nemusela jsem na policii. Stačilo poslat formulář a občanku emailem a peníze jsem měla zpět za pár dní.“

Odkazy: